hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نصب بیش از 700فقره انشعاب فاضلاب خانگی در مرکز استان گلستان 

نصب بیش از 700فقره انشعاب فاضلاب خانگی در مرکز استان گلستان 

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از نصب بیش از 700 فقره انشعاب فاضلاب خانگي در سال گذشته  در این شهرستان خبر داد. 

سوخته سرایی با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در راستاي اجراي پروژه جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب و به منظور ارتقا سطح بهداشت عمومي و حفظ محيط زيست اجراي انشعاب فاضلاب خانگي را در دستور كار قرار داده است.
 
 سرپرست امور ابفا گرگان با تاكيد بر اهميت دريافت حق انشعاب گفت: مشتركان بايد قبل از هرگونه ساخت و ساز نسبت به خريد حق انشعاب آب و فاضلاب اقدام كنند.
 
سوخته سرایی بیان داشت : به منظور افزايش بهداشت عمومي و رضايتمندي مشتركين در مركز استان 2هزار و 702فقره  سمپاشي منهول هاي فاضلاب معابر عمومي و خيابانهاي اصلي جهت مبارزه با حشرات موذي توسط همكاران حوزه بهره برداري و توسعه فاضلاب امور آبفا گرگان  انجام شده است.
 
این مقام مسئول در ادامه دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب را شستشوی بیش از 316 کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت : این عملیات در راستای جلوگیری از رسوب گذاری ، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو صورت گرفت .
 
سرپرست امور آب و فاضلاب مرکز استان در پایان افزود : تعداد  4هزار و 207 مورد بازرسی منهول ، رفع گیر 362 فقره شبکه و انشعابات فاضلاب  ، اجرای بیش از 5 کیلومتر عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب ، 175 مورد اصلاح  دریچه منهول سرقتی و جابجا شده و اصلاح 21 فقره انشعاب فاضلاب ، ویدئو متری بیش از 5 کیلومتر شبکه فاضلاب و همسطح سازی 84 فقره انشعاب  از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب شهرستان گرگان  در سال گذشته عنوان کرد.
 
گفتنی است تعداد مشترکان تحت پوشش فاضلاب خانگی در شهرستان گرگان 24هزار و 742 فقره  و تعداد 73هزار و 910 واحد می باشد .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد